Loppemarkedet afholdes på adressen Gl. landevej 14, 6051 Almind lidt uden for Kolding på følgende datoer:

  • Lørdag den 19. august 2017 kl. 9-12
  • Lørdag den 30. september 2017 kl. 9-12
  • Lørdag den 25. november 2017 kl. 9-12 

 

Loppemarkedet drives 100% af frivillige kræfter. Har du lyst til at hjælpe med indsamling, sortering eller salg af lopper, så kontakt Kim Lorenzen på tlf. 23 33 88 64

Meld dig som hjælper via doodlerne følgende links:

Nyhedsbrev:

Nyhedsbrevet udsendes umiddelbart før hver indsamling og før hvert loppemarked - og når der i øvrigt sker noget spændende med lopperne.

Tilmeld dig nyhedsbrev for loppemarkeds-hjælpere via http://eepurl.com/bc94qj

 

Ansvaret for opgaverne er delt ud på de enkelte afdelinger, der skal sørge for:

  • Indsamling af lopper mandag (evt. søndag) og fredag i den uge som er angivet her nedenfor. Der skal bruges 3 trailere pr. tømning.
  • Sætte lopperne på plads i ugen efter
  • Køre evt. affald retur til genbrugspladsen
  • Aflevere vejekort og tomme plastkasser til næste afdeling

Afdelingen er meget velkommen til at hente hjælp fra foreningens andre afdelinger. Svend Erik kan hjælpe med at oprette en Doodle, som udsendes på mail og lægges her på websiden.,

Indsamling:

Afdeling:

Uge/år

Ansvarlig 

2. bibelkreds

45 / 2016

Henning Pedersen

1. bibelkreds

52 / 2016

Kim Lorenzen

Familiefræs

05 / 2017

Nikolai K. Hansen

Paletten

09 / 2017

Henning Bitch

Generation X

12 / 2017

Leif Juhl

Unge Voksne

17 / 2017

Kennet Due

Familietræf

20 / 2017

Mads Christensen

2. bibelkreds

26/17

Henning Pedersen

 

Loppemarkeder

Der skal afholdes mindst 4 loppemarkeder årligt. Da skal afdelingerne gå sammen 2 og 2. Og igen er det ikke meningen at de ansvarlige afdelinger skal lave arbejdet selv.

Der vil også blive lavet en doodle til at melde sig på til loppemarkedet. Vi skal bruge ca. 35 sælgere/ hjælpere. Man skal møde kl 8.40 for at være klar til kl 9,00 Loppemarkedet løber fra 9,00- 12,00  

Der laves også en doodle til parkeringsvagter. Der skal bruges 3 personer de første 2 timer.

 

Afdelinger:

Dato for loppemarked:

Ansvarlige:

2. bibelkreds

Familietræf

4 marts 2017 

Henning Pedersen

Mads Christensen

1. bibelkreds

Familiefræs

20 maj 2017

Kim Lorenzen

Nikolai K. Hansen

Paletten

Generation X

19 august 2017

Henning Bitch

Leif Juhl

Unge Voksne

Familietræf

25 november 2017

Kennet Due 

Mads Christensen

 

Indsamling af lopper:

Vi samler typisk ind søndag/mandag og fredag og skal bruge tre trailere hver gang.

Vi mødes på pladsen ved containeren på Bronzevej og får udleveret veje-kort. Bilen skal vejes på brovægten ved forbrændingen lige ved siden af pladsen både før og efter læsning. Kortet kan kun bruges til én bil og det samme kort skal bruges begge gange!

Opstilling af lopper:

Alle de indsamlede lopper skal sorteres og stilles op på bordene i hallen i Almind. Med 12-14 mennesker tager det 2,5 time at sortere, stille op og rydde op i hallen. Der er mulighed for at lave kaffe i køkkenet derude - medbring selv kaffefiltre (nr. 4) og kaffe..

Loppemarked:

Loppemarkedet afholdes i Almind lørdage fra 9-12 - se datoerne øverst på siden.

Der skal bruges 20-25 hjælpere hver gang:

  • P-vagter; fra 8:30-10:30. Styrer parkering og trafik på pladsen og vejen.
  • Kaffe/servicering - der vil være kaffe til hjælperne hele dagen
  • Sælgere; Hver afdeling styres af en "afdelings-leder" - det er ikke nødvendig med sælger-erfaring for at hjælpe hér!

 

 

Loppeudvalget:

  • Kim Lorenzen
  • Svend Erik Andersen
  • Poul Anton Daugaard
  • Knud Arne Hjort 

er altid til rådighed med råd og vejledning, og hjælper gerne, I skal ringe til mig 

Kim Lorenzen 23 33 88 64 hvis I kan se at I ikke får det til at lykkes.

 

KFUM og KFUK er forpligtet gennem loppeforeningen til at tømme containeren de uger vi får tildelt.

Vi er en del af loppeforeningen på 10 medlemmer som hjælper hinanden hvis det kniber med at få tømt. 

Derfor kan der komme forespørgsler om vi kan tømme for andre.